DE AVONDKLOK BLIJFT (VOORLOPIG) – 05/03/2021
DE AVONDKLOK BLIJFT (VOORLOPIG) – 05/03/2021 ” De dictatuur is een feit in Nederland! “ Ferd Grapperhaus zegt in een interview dat de avondklok verlengd gaat worden want: mensen groeien mee. Deze incompetente idioot heeft géén flauw idee dat veel bruikbare idioten de rigide maatregelen ook méér dan zat worden (gezien de reacties in het AD op dit artikel)….